תכנון/הקמת מערכות מחשוב ותשתיות תקשורת

מה היא בכלל תשתית מחשוב לעסקים?

תשתיות תקשורת

תשתית תקשורת פאסיבית כוללת את המרכיבים “שלא זזים” כמו ארון/ות השרתים, הכבילה בקירות, נקודות התקשורת, ריכוזי התקשורת השונים במשרד, ועוד. התשתית בנויה על בסיס כבלי תקשורת מסוככים מנחושת (CAT6, CAT7) וסיבים אופטיים לקישוריות בפס רחב מאוד ולסלילות למרחקים ארוכים (בין קומות או מבנים סמוכים).

תשתית תקשורת אקטיבית כוללת את כל ציוד התקשורת הפעיל המאפשר תקשורת בין הרכיבים השונים במערכת על בסיס תשתית התקשורת הפאסיבית. Switches, Firewalls, Routers , הם חלק מהרכיבים המרכיבים את תשתית התקשורת האקטיבית. כחלק מהתכנון, חייבת להיות התאמה בין התשתית האקטיבית לתשתית הפאסיבית (לדוגמא: Switch המאפשר עבודה במהירות של 1Gbps לא יוכל לעבוד במהירותו המלאה על תשתית של CAT5) o תשתית התקשורת היא היסוד עליו נשענות מערכות המידע הנחוצות לכם. היא מאפשרת קישוריות פיזית ולוגית בין כל מרכיבי המחשוב של החברה ותחנות העבודה. המידע זורם על גבי תשתית התקשורת.

תשתיות המחשוב

תשתית המחשוב, הם השרתים ומערכות המחשוב המאפשרים להריץ על גביהם את התוכנות השונות, מאגרי מידע ועוד.

תשתית המחשוב שלכם יכולה להיות מבוססת על שרתים פיזיים ו/או וירטואליים מקומיים לעומת שרתים וירטואליים בענן או שירותי ענן מלאים.

תכנון נכון של מערכות המחשוב, יאפשר לצפות מראש איזה ציוד מחשוב היקפי אתם באמת צריכים (כמו גם הוצאות צפויות), כמו למשל ארונות תקשורת, נתבים ומתגים לאספקת תקשורת מהירה, התקנת השרתים והמערכות המתאימים ביותר עבורכם. כמו כן, כמובן חשוב להבין האם מדובר על הקמה או על שדרוג מערכת קיימת (לכל נקודה בזמן, יתכנו פתרונות שונים מבחינת כדאיות כלכלית).

אם אתם כאן, יש כמה דברים שאנחנו (כנראה) כבר יכולים לנחש עליכם. בכל זאת, הניסיון מדבר.

ב-Defendsys אנו מקימים עבורכם מערכות מחשוב מא'-ת', משלב הבנת הצרכים והאסטרטגיה, עד להקמה וניהול התשתית בפועל.

מה כולל שלב האפיון של תכנון מערכות מחשוב?

נשמח לסייע ולתת לך את הפתרון המתאים לעסק שלך

מלא את הפרטים בטופס המצורף ונחזור בהקדם

קחו הפסקה מהגלילה, תנו למומחים שלנו להתקשר

טופס פתיחת קריאה

דילוג לתוכן