תמיכה טכנית לעסקים

תמיכה טכנית לעסקים

עולם המחשוב משתנה ומתפתח על בסיס יומי. אם בעבר גם חברות קטנות נדרשו להעסיק אנשי מחשוב על מנת לתחזק מערכות מחשוב מורכבות ולתת תמיכה טכנית לעובדי החברה, בעידן של מחשוב ענן, הצרכים משתנים. העברת מערכות הארגון לענן, מגדילה את השרידות שלהם ומורידה התעסקות מיותרת בתקלות של “ברזלים”.
על פי הצרכים של הארגון שלכם, נקצה חלקיות משרה של טכנאי/מנהל רשת שיספק לכם תמיכה טכנית (בין חצי יום בשבוע למשרה מלאה לפי הצרכים שלכם).

בין אם פתחתם קריאת שירות שאינה סובלת דיחוי, או רק שאלה בנוגע למחשוב העסק או אפילו צורך חדש שעלה בארגון – מומחי ה-IT של   Defendsys זמינים לכם במוקד Help-Desk  לשירותי IT ומחשוב וישמחו לעזור גם בשליטה מרחוק או על ידי שליחת מומחה אליכם למשרד.
תודעת השירות שלנו גבוהה במיוחד. אנו מבינים שבעסקים עם ריבוי עמדות מחשוב ועובדים, יש צורך במענה מהיר ככל הניתן על מנת לחזור לשגרת העבודה ללא תקלות מיותרות. המערכות שלנו מנטרות תקלות בזמן אמת.

אנו מקבלים את ההתראות באופן מידי, דבר המאפשר לנו אף ליזום את פתרון התקלה לפני שהיא מגיעה אליכם.

תמיכה / השתלטות מרחוק

כחלק מהתמיכה הטכנית, Defendsys מספקת גם תמיכה טכנית מרוחקת, ע”י השתלטות על המחשב מרחוק.
התמיכה מרחוק נועדה למצבים בהם יש תקלה והטכנאי שלנו לא נמצא אצלכם במשרד

הפתרון היעיל ביותר ללא צורך בהגעת טכנאי לאתר הלקוח. מרגע אישורכם, אנו מתחברים לעמדת המחשוב מרחוק, מזהים את הבעיה ומיישימים את הפתרון. מרגע פנייתכם, מומחה שלנו יצור קשר מהר ככל האפשר. לא הצלחנו לאתר את הבעיה בהשתלטות מרחוק? נשלח טכנאי לאתרכם כדי להחזיר אתכם בהקדם האפשרי לשגרת העבודה.

SLA

(Service Level Agreement)

על מנת שתקבלו את השירות הטוב ביותר שאפשר, אנו מתחייבים ועומדים ל-SLA המשתנה לפי סוגי התקלות (תקלות רגילות ותקלות שבר).
במקרה של תקלה רגילה, ה-SLA אצלנו פועל על-בסיס Best Effort, כלומר במידה וניתן יינתן פתרון מידי ואנחנו מתחייבים לזמן המקסימלי למענה לתקלה.         
במקרה של תקלת שבר (תלוי בחברה, דוגמא כללית: אין אינטרנט לחברה), התקלה תקבל עדיפות עליונה על פני תקלות אחרות ויינתן מענה מידי. בתקלות שבר אנחנו מתחייבים לזמן מענה קצר מאוד.

מערכות הניטור והבקרה שלנו – מונעות תקלות, חוסכות זמן

כחלק מהשירות הבסיסי, אנו מתקינים מערכות בקרה בשרתי הלקוחות (במידה והתשתית מאפשרת).מערכות הבקרה שלנו אמונות על כל תשתיות המחשוב של לקוחותינו ברחבי הארץ. הן מתריעות לנו על תקלות אפשריות, מאפשרות ללקוח לקבל תמונת מצב אמיתי של ציוד ורישוי בחברה ועוזרות לנו להיות עם יד על הדופק ולהעניק שירות שהוא גם מתחזק, אבל בעיקר מונע.         

נשמח לסייע ולתת לך את הפתרון המתאים לעסק שלך

מלא את הפרטים בטופס המצורף ונחזור בהקדם

קחו הפסקה מהגלילה, תנו למומחים שלנו להתקשר

טופס פתיחת קריאה

דילוג לתוכן