אבטחת מידע

אבטחת מידע בכל פרויקט מחשוב

אבטחת מידע היא ביטוי גדול שטומן בחובו המון תהליכים, מוצרים, פתרונות טקטיים ואסטרטגיים, נהלי עבודה, הנדסת אנוש וכד’. כל אלו ועוד אמורים לתת פתרון כולל אל מול איומים סבירים להגנה ואבטחה של המידע המצטבר בחברות על בסיס קבוע.
בעולם המחשוב המשתנה לנגד עינינו בעיקר במעבר לשירותי הענן השונים, נעשה שימוש גובר בסמארטפונים ומכשירים ניידים למיניהם, לעיתים אף מכשירים פרטיים של העובד. כמות המכשירים המחוברים לארגון שלנו גדלה בכל יום, וכן גם הגישה שיש לכל אחד מהם למערכות הארגוניות שלנו והאיומים שהם מביאים איתם.
ב-Defendsys בכל פרויקט מחשוב שאנו מתכננים/מיישמים, נלקח בחשבון אספקט של אבטחת מידע ואיומים סבירים, בין אם מדובר במערכות מחשוב מורכבות, בהתקנה של מחשב בודד, בחיבור כל רכיב תקשורת לרשת המחשבים ואפילו בסלילה של כבלי ונקודות תקשורת פאסיביים.

תחזוקה, תוספות ושינויים תכופים

מתקפות Phishing, Maleware ווירוסים למיניהם התקדמו מאוד בשנים האחרונות והפכו לשגרה יומית שתגיע בסופו של דבר לפתחו של כל ארגון. הנזק יכול להיות נקודתי אבל בהחלט גם ארגוני ולהשבית ארגון שלא נערך בצורה מתאימה.
ב-Defendsys ניקח בחשבון (יחד איתכם) איומים סבירים לתקיפה של הארגון שלכם על פי קריטריונים שונים והסטטוס שבו אתם נמצאים. אבטחת מידע, בדומה לאבטחה פיזית היא לא פתרון חד פעמי, אלא תהליך קבוע שדורש תחזוקה, תוספות ושינויים תכופים (בהתאם לארגון כמובן). להתקין Firewall זה מעולה, אך הוא דורש תחזוקה ועדכונים על בסיס קבוע, בחינה של השירותים והחוקים המיושמים בו ובדיקה של הלוגים על מנת לדעת אם יש חולשות או ניסיון לתקיפה.

הגנה מקסימלית למידע

חברת Defendsys שמה לה למטרה להעניק שירותי אבטחת מידע מתקדמים יחד עם שירותי IT ללקוחותיה ובכך לתת פתרון 360 לעסקים שרוצים להיערך לעתיד ולהרגיש בטוחים בהווה.
אנו מגיעים מתחום אבטחת המידע ובעלי ניסיון רב, לכן קל לנו להנגיש עבור לקוחותינו את החשיבות שבהגנה מקסימלית למידע שצובר הארגון ומנגד, את הסיכונים/איומים שאורבים במקרה של חוסר אבטחת מידע.

מה כוללת אבטחת מידע לחברות וארגונים?

תהליך אבטחת מידע ב-DEFENDSYS – פתרונות הגנה מתקדמים

נשמח לסייע ולתת לך את הפתרון המתאים לעסק שלך

מלא את הפרטים בטופס המצורף ונחזור בהקדם

קחו הפסקה מהגלילה, תנו למומחים שלנו להתקשר

טופס פתיחת קריאה

דילוג לתוכן